AAAAAAAH?

vad tror ni händer?
joo..
1. jag lägger mina leggings i blött i vårt nya badrum.
2. går och sätter mig vid datorn
3. glömmer bort tiden
4. heeeeela jävla handfatet har blivit missfärgat av dom där skit byxorna
5. jag ringer till mamma i panik
6. hon försöker lugna mig  men det går inget vidare
7. jag står och skrubbar som en idiot MEN INGET GÅR BORT
8. känner paniken stiga
9. kommer på att Asiton kanske kan ta bort skiten, för med T- röd hände det inte ett jota.
10. DET GICK! HANDFATET VART VITT IGEN, och ni kan inte fatta känslan asså, haha det va som om jag hade vunnit wasaloppet 3dje året i rad :)

Kommentarer
Postat av: MR X

bästaa bloggen!

2009-12-21 @ 02:56:20
Postat av: beata

haha ;)

2009-12-21 @ 10:27:25
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0