dagen börjar leda mot kväll..

spelade nyss paket leken med min familj,
haha har nog aldrig gavat så mkt med dom i hela
mitt liv som jag gjorde då. haha alla i familjen skulle
köpa varsitt paket värde 50 kr. jag hade verkligen svårt att
komma på nått så jag köpte tvål och insmörjning eller vad det va.
från h&m.. bra grej liksom.. sen när alla ska öppna paketet så
har pappa fått paketet mamma köpt. HAHA ae gud det va den fulaste lilla
grej jag sett i mitt liv. en liten fejk "dammsugare" ni vet den där vidriga
bakelsen? grön och brun. HAHA en fejk dammsugare iaf. jag viste inte vart jag skulle ta vägen
vilken minn min pappa gav när han tog upp den där lille
jäven ur paketet. HAHA mamma bröt ut i världens galnaste garv och ae..gud.
det va ju inte driket nån som kriga om hennes paket sen..

skönt att den här dagen snart är över iaf! det typ kliar i kroppen på mig.
har öppnat alla julklappar också. jätte nöjd :) pengarna vart jag gladast för.
fick även inväxlade pengar till italien resan :) perfekt!
vart även wätt glad över presentkortet på make upstore med sminklektion
och smink! gäller det att boka in en tid på det där fullbokade stället om jag har tur kanske jag
kan få gå och sminka mig till sommaren eller nått. haha
nu sitter jag här på mitt rum, och lyssnar på michel jackson - man in the mirror.
juste ni får ju inte missa Svensson Svensson kl 20.30 ? naj naj ett måste.

ha en fortsatt trevlig julafton kära vänner.
hörs i morgon.
PUSS


tänkte bjöuda på en wiktigt oould gammal bild..



Kommentarer
Postat av: Mr x

fin bild :D

2009-12-25 @ 01:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0