...

tjoheej bloggän :)
vart i mitt älskade stall i dag, som jag inte vart
på evigheter käns det som.
skönt att få träffa mina små bäbisar igen.
hård dag mkt som behövs göras när man kommer ut.
hästarna fick inte gå ut i hagen pga all is..
jag fick brodda alla häsar som skulle ut till ridhuset som skulle
ridas, då är det 20 meter vi snackar om.. det förklarar ju värdet på hästarna alltså.
heelt sjukt :) fick även longera dom efter som dom inte skulle ut i hagen,
så att dom skulle få ur sig lite extra enegri. jag kan inte mer än leeee faan vilka
jäävla fina djur. det va iaf super kul. kallt men fan va värt!

nu har familjet ätit mat fredrik är här :) det är våran dag i dag.
lille brorsan kom nyss hem från hockeyträningen så nu åker fredde på att
sätta sig oh äta med honom också som sällskap HAHA

i övermorgon är det nyårsafton en wiiktigt överskattad dag det där..
men hoppas på det bästa det blir att firra den ute i sturefors iaf :) med ett gäng muppar.
saaaknade muppar. ska bli kul :) det blir det alltid när bettis får alkohol i kroppen då
blire alltid fart påt ;) haha

nä nu ska jag åter gå till hjärtat mitt och bara vara..så skönt.

hörs en anna dag PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0