godmorgon

ska snart dra och slänga i mig lite frulle,
hatar´t men jag måste slänga i mig lite annars klarar jag inte
dagen på jobbet, i dag känner jag absolut 0% lust att gå ditt. annars brukar jag iaf ha 1 eller 1½ %
lust, men naaehe inte i dag. efter jobbet blir det waaaka spåret till teorilektionen,
suck.

jag ska dra mig, sen ska jag gå och drömma om Fredag,
fan va mysigt, juste i dag är det första december ha?
mamma och pappa sa att jag skulle skriva en önskelista i går,
vad faan ska man önska sig då? en hund ? jaaha då.
ae får tänka på saken .

hörs :) puss och så!


Kommentarer
Postat av: Linda

BEATA! NÄR SES VI PÅ EN FIKA?

JAG ÅKER PÅ TISDAG!!!!!!! <3

2009-12-02 @ 07:26:04
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0