gooo morron

wieeeeeee känns som en jävligt bra dag idag.
finns et nått bättre än att vakna upp och va ensam hemma?
neeeeeej det är sjuuukt skönt, kan göra allt i sin egna takt utan något jävla
tjat eller gnäll :)
i kväll ska iaf beata festa tet. faan va sugen jag är påt.
carro kommer sen äre bara att köra!. kläd ångest dock. kan ju inte direkt
sätta på sig en liten kort kort bara. 7 minus eller nått ute. KÖÖUL!

jag har iaf funderat lite över mitt jul lov.. jag måste ju hinna med lite saker..
jag ska hinna med stallet LÄTT saknar mina odjur något otroligt mkt.
måste också hinna med att träffa lite vänner som det va allt för länge sen jag träffa.
Fredrik åker i väg till stockholm på söndag morgon, och är inte hemma förns
tisdag eller något.. vad äre för stil? :(
sen måste jag och linda träffas och bestämma lite inför nyår!
jag saknar henne ska ni veta.

nu är klockan 10.48 och jag känner att jag kan inte ligga i sängen mer.
det kryper i kroppen. panik. dagen bara gåår. haha hörs eller så
kanske vi ses på ågatan i kväll? 

PUSS





 

Kommentarer
Postat av: emelie

ska du inte va med oss på nyår?

2009-12-18 @ 11:19:31
Postat av: beata

det är ju frågan alltså, för vi hade planerat att kanske åka till loftahammar ett gäng. men jag vet inte hur det blir.

2009-12-18 @ 12:30:28
URL: http://beataaa.blogg.se/
Postat av: Twallisch

b-dog beta det ska va sälen nåt så trint....

2009-12-19 @ 12:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0