tisdag

tjää :)
haha vilken dag.
stan med emma å runken.
trevligt som fan..länge sen vi sågs tillsammans alla 3 EVIGHETER sen kanske man
ska säga, vi gick runt och kollade, handla lite alltmöjligt.
emma drog hem innan oss, så vi gick ett varv till.
och ni som känner mig och lennea vet hur CP vi blir tsm.
haha efter att ha gått och dragit in 15 liter snor upp och ner i näsan en heldag så fick jag nog
tog en smink näsduk och fräste. haha och sen från IGENSTANS får jag bara för mig att jag
MÅÅSTE lägga ner den i nått klädesplagg på H&M heelt sjukt haha det vart en svart kappa som fick
bli offtet. haha efter en rejäl skrattattack begav vi oss vidare. Linnea va så skyldig mig att berätta
nått sjukt hon gjort under den senaste tiden, och den grejen drar jag faan inte upp här asså.
HAHAHA. så om det är någon stackare som köper en svart kappa på H&M med ett papper med 15 liter snor i
vet ni vart ni ska vända er.. haha och jag kommer tyvärr skylla på att den va så jävla ful föööörää varen :)

nu ska jag äta lite maaout sen kolla andra aven och riversideee sweeeeeet .
i kväll KANSKE vi ska till farmor och ge julklapp. hoppas inte för jag orkar inte i dag.
ge meh lite fredag ist. känns som det behövs..
hörs sen anna dag:)

PUSS



Kommentarer
Postat av: mr F

...:)

2009-12-22 @ 21:58:11
Postat av: fin bild !

DIEGO

2009-12-22 @ 22:55:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0