tisdag.

tjena tjena.
hem kommen från körskolan jaharå.
sleeeten nått så in i.
ass förkyld och ont i huvudet inte alls skönt ska jag säga er.
i kväll ska jag inte göra ett jota efter som min hälsa inte är som den ska.
i går va det meningen att det skulle bli lungt men jag fick träffa emma och då blir det
alltid lite äventyr, sköönt att få träffa henne igen.
kvällen gick och jag stack hem. gick och la mig. sen när jag näästan höll på att somna
ringer DAAAAAAAAAVID haha och aa hur kan det sluta? joo beata ligger raklång i sängen och
 AS garvar. FINNS INGEN människa som kan berätta så mkt roligt på så kort tid. faan asså.
haha sjuk är du vännen!

nu ska sjuka lilla jag lägga mig i badet, nää inte badet duschen, alltså inte lägga mig
i duschen utan ställa mig i duschen om ni fattar  va va va? aa men hörs..puss

juuste måste bara få säga ett det finns en person i denna stad jag skulle vilja.. asså
inte kanske döda utan typ bara...ae vet inte, det är inte att jag inte tycker om personen eller nått HEELT
TVÄRT OM. MEN nej jag lägger ner helt enkelt.

hejdå


david med din berömda pose, och jimmiy med sitt berömda....haha



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0