fortfarande söndag..

helloj, är inte på något vidare blogg humör
just nu. men iaf åt nyss jag känner mig som en mätt bäbis som behöver
tuppa av i en timme eller två.. skulle va skönt för då vaknar jag upp lagom till
världscuphoppningen i Stuttgart. wooho.
i kväll blir det även en liten koll på playa del sol och nån film.
det blir självklart paradise hotel kl 10 också :) 

i morgon är det måndag, och det betyder att jag ska ta sprutaaaaaaaa :(
inte för skönt. sen hatar jag när folk säger att det inte känns att ta spruta, för känns det
inte då den sticker känner man ALLTID dagen efter, ungefär som man har fått 463828
muskel dödare på exsakt samma punkt på armen. SÅ JOO DET GÖR VISSST ONT ATT TA SPRUTA.

men titt jag fick i hopp lite onödigt text iaf :) nu ska jag bada!! nää duscha förresten.
ta hand om er! PUSS





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0