HAHA

häj igen :)
dagen har vart seeeg, vart sjukt trött.
i dag blir det endast att slappa järnet. jag är gör trött.
i morgon är det praktik buuuh :( som tur är inte så långt kvar
av denna paraktik omgång. skönt, jag uppskattar verkligen att
gå till skolan nu!

satt och kollade lite bloggar,  trycker upp karros bubblerom (http://karrolinaa.bubbleroom.se/) haha
och får upp världens absolut världens fulaste bild på mig hahaha
ae guud jag måste visa den nästan!.. gott folk den här bjuder jag påå :)
osminkad äcklig som faaan efter en nollnings runda! HAHA ae guud dubbel
hakan lever livet..
men min snutta är snygg som få :) du gör allt i mitt liv så myycket loolligare :)


Kommentarer
Postat av: karrröw

oavsett vad du har på dig, hur du ser ut, vilket humör du är på, bad hairday så är du den absolut snyggaste <3

2009-11-30 @ 21:12:40
Postat av: nigg

biiiiiiiiiiiiiiiiiff sig

2009-11-30 @ 23:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0