Måndag

tja,
kom nyss hem från skolan, sprutan togs
det gick ganska bra fast jag va vell grön i huvudet minutrerna innan.
hon "docktorn" frågade mig varför jag satt och sten blundade
OCH höll för öronen, jag svarade hastigt att det kändes bättre då.
haha kan tänka mig hur det måste sett ut.

dagen har iaf rullat på fort,försov mig i 
morse, men det va vell som väntat. ÄLSKAR mitt iv val iaf, sjukt slappt.
fick även reda på mitt provsvar för provet från förra veckan. G vart det
hon måste räknat fel :/ aja
nu snart ska jag hoppa i duschen
tvätta mitt äckliga hår, sen äta något. Kvällen får sluta som den har lust
jag har inte några planer. jo paradise hotel ofc.

juste ser ut som jag har fått min lördag uppbokad
lite partaj hos karro med middag och sånt sen en utgång på det :)


hörs då :) PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0