onsdag

kom nyss hem fårn skolan haft NP i svenska
kunde gått bättre kunde gått sämre..
fick träsmak i arslet så mitt kladd papper vart snyggare
än renskrivningen :)
nu ska jag kolla lite svt play tänkte jag sånt är avkopplande
sen i kväll veti hundan vad som händer.
länge sen jag träffa johan paleski så kanske drar en pling ditt,
sen vet jag inte mer..
jag känner mig typ lite sjuk...hosta och typ äcklig. fan det är
nog sviinoosssh som härjar haha ska ta sprutan på måndag lär DÖ.
nu åter till tv tittandet :)


BEATA KÖÖP MIG SÄGER HAN!!
Tharon trakehener valak,
född 2006
E. Schönbrunn (E. Ivernel, UE. camprimond)
UE. Schampus  (E. Karon, UE Istanbul)
250 000 kr









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0