söndag

tja, kom nyss hem från en sväng på stan,
skulle kolla om mina skor va lagade men NEHE
det var dom inte, seegt. i går va jag upp hos fredde,
familjen jakobsson/svensson också, fredriks pappa vart full
min pappa vart fullare. jag gick och la mig alla försökte väcka mig
jag vart sur. och somnade om i soffan. heeelt död.

i dag har det vart asa lungt, och i kväll blir det en seriös tv kväll
som det jäämt blir på söndagarna nu förtiden..
jag ska även laga mat åt min familj snart.. jag ångrar lite smått att
jag erbjöd mig faktist. SUCK.

skriver säkert sen igen PUSS

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

jo dom va wätt draga alltså ! hade ganska stora promblem med att stå upp ! :P älskar dig beata ! <3

2009-11-15 @ 18:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0