söndag bakis dag?

jaa det kan man lätt säga.
faan vilken jävla huvudvääärk. men nu har äntligen tabletten satt
sina spår.
i går vi stack till pitchers? stvaning?
det va super kul träffade massor igenkända ansikten. så det vart en
myycket lyckad kväll.
Middagen hemma hos karro va som himlariket
ass gott verkligen tack snälla för en mysig middag hjärtat!

liite bilder kanske kommer sen. vi va inte så jätte aktiva med kameran i
går. nehee om man kanske skulle åter gå till tv tittandet och fortsätta va jävligt seg.
ändå rätt skönt haha..
juuste skulle berätta också att vi INTE ska flytta till hejdegården YEES tummen upp
WÄTT upp! nu kan jag andas ut ett tag till.. men mamma och pappa kommer vell med ännu
fler dumheter,

i dag är det första advent :S heeelt sjukt. jag hade inte en aning om det förns mamma sa det,
vilken jävla koll man har då. snart är det jul FAN! jaa jag vet att många tycker det är stört
att jag inte gillar julen men vad ska man göra? haha nae nu ska jag åter gå till mitt. :)

skriver i kväll KANSKE PUSS DÅ




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0