trött

ligger och slappar i sängen, lyssnar lite musik och
snookar wunt lite. underbart.
har även en vis fredrik som tjatar om att jag ska äta mat snart
för annars blir jag sur när jag kommer till honom sen.
vilket jag kommer va ändå för jag har mens lille fredde :)
haha juuste i går, åkte jag ut med richard och kollade mjölbys
hockey match det vart oavgjort först sen vart det straffar
så dom vaaann :) har aldrig vart så kissnödig
som jag va under den sista perioden i hela mitt liv.

i morse iaf va jag ute och övningskörde, det gick bra fram tills jag skulle köra bland lite mer
tarfik, fick typ världens nervoitet attack så fick ett kärringstopp när det va bilar
bakom PINSAMT. Hur kan man va så jävla klantig? eeh nae inte en aning jag heller !!

ska vell äta nått dåå..men usch är inte sugen på mat!


hörs, puss

                            


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0