hej alla glada,

dagen har vart bra, jobb heladagen och så slapp man ju praktiken :)
i morgon blir det dock att gå till praktiken ändå ... fy fan!
i dag har iaf jobbdagen vart perfekt.. kändes inte som att det va så många timmar som det va ..
i dag iaf har både jag och hille haft sjuuka kunder, en kvinna kom in med vårtor i heeela ansiketet, och inte
bara i ansiktet hela halsen och hår botten, som tur va fick hille den tanten haha
jag fick en tant med världens buskigaste mustars, hårstråna gick ner över läppen, haha.
sen vare en annan som hade så mycket näs hår så det bara fladra när hon andades, fy faan!
sen vare en man som hade längre naglar än...ae jag vet inte vad VIDRIGT!


nu ligger jag iaf i sängen helt död, hostig och dan är jag också..
ska lägga mig och kolla lite tv och saktiligen somna :)

jag längtar inte tills i morgon..

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0