alla hjärtans dag

vare för påhitt..
äh. vaknade upp med fredde,
alltid samma känsla.
vi gick upp och åt frulle med mamma och pappa
sen stack han nyss i väg för att han skulle i väg med
pappsen sin till corvetten.
vääääääääääldigt nödvändigt juuust på alla hjärtans dag eller hur?

går dagen vart mycket mysig.
det vart melodifestivalen och hela faderullat.
med god mat och massor onyttigheter..

i dag så tänkte jag faktist sätta i gång med packningen..
eftersom att vi åker på fredag och jag har annat för mig i veckan än att packa
så kan jag lika gärna göra det i dag.. kan ändå vara ganska skönt..
fredrik kommer tillbaka hit i eftermiddag, så vi kan spendera några timmar med varann
på självaste hjärte dagen.

skriver nog sen igen ska ni se!
PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0