hataaa 3..

asså fy faan för alla säljare på tre speciellt han ste..
haha nää skoja gubben! jag ska vara dig evigt tacksam.!
haha än så länge är jag nöjd :) min säljare jobbar till och med åt mig på sin lediga dag
! HAHA

nu sitter jag här och har precis beställt ett nytt kontokort.
ett sånt med "utåtstående siffror" aa juuste så man kan betala på
INTERNET. för annars kan man tydligen inte aktivera bajskorvs iphonen
så man kan få allt i den som jaaaaaag vill ha :)

aja nu är Linnea runken runqvist på ingång, jag har mutat henne med att
om hon ökar takten på dom där smala benen så får hon muffins när hon kommer.
jag har en känsla av att hon springer..!

hööööööörs!


Kommentarer
Postat av: steVe

Hahaha gaaaaaaaah hur du pumpat min hjärna sen igår natt om iphonen asså knaaaas haha:)!!!! Men va gör man inte för folket....

2010-02-11 @ 17:09:38
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: beata

du är en päääääääääääärla gyllet!

2010-02-11 @ 17:22:42
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0