hemma igen

så kom nyss hem, det vart en stund i stallet,
fanns inte jätte mkt att göra, longerade LM
och fixade i ordning, släppte ut och in i skrittmaskinen.
sen ringde palle mig och han hande biiiiiiil :D så han fick komma och hämta mig.
hästig och dan begav vi oss hem till honom, där hands lägenhet såg ut som
2 världskriget så jag fick världens ryck och började städa och diska.
störd hon är! haha men jag får se det som en godgärning eller hur fan det stavas HAHA
aa men iaf, nu kom jag nyss ur duschen och ska börja göra mig lite snygg
för familje middagen som äger rum i kväll, fredrik kommer inte hem förns vid 10:(
så jag får vara på familje middag minus pojkvän.

i kväll börjar melodifestivalen tydligen, min första tanke va.. har dom inte
lagt ner den skiten än?.. tydligen inte.. det är lite synd faktist.

meeenee hörs då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0