hemma

slönt som fan,
jag lollo ida och jimmy begavos hem till lollo
för att hämta bilen sen drog vi till ekholmen, ekolmen? vad fan heter det?
vi hade nämliget suttit hela lektionen och tjatat om hur sjukt godis sugna vi va.
IKL hungriga. så vi hängde på lollos idé på att dra dit, jag köpte massor kekcoklad
och vitlös bröd <3<3<3<3<3 ååh så nu sitter jag här
och väntar på att dom ska bli klara, det tar alldeles för låg
tid om man är dö sugen. det bara KNULLAR i munnen.

så det är planerat som så att jag ska sitta fläska i min såna
OCH KOLLA ANDRA AVENYN!!!
medans min pojkvän fjolar runt i simhallen med sitt hockey lag
senare i kväll blir det en promenix med linda.

YES nu pipper ugnen!















Kommentarer
Postat av: Linda

det heter VITLÖKS bröd inte vitlös.

2010-02-03 @ 22:10:23
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0