liiiindaa

kom nys hem fårn en promenad med linda och malte
jag badade i snön med malte bilder kommer eller huuuuuuuur linda?
haha iaf vi gick och planerade lite och sånt om partajet som förhoppningsvis ska bli av
även lite fjällen talk.
aaah det är så mkt göddans som ska hända nu på vår kanten,
UNDERBART JU.

nu sitter jag och väntar på min man, han är på väg fårn sin träning
sen blir det upp till honom och tat lungt som jag redan meddelat om!
i morgon har jag prov, jag har ångest ingen vidare känsla där inte.
men jag ska ju ta plats brevid lollo så det rer sig HAHA.
nu måste jag packa klart alla gräjor :)

TA HAND OM ER!
å linda.. du är bäst!



Kommentarer
Postat av: Lindiiis

ehm, bäst titeln ligger på dig bettis.

2010-02-01 @ 23:12:49
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0