neg-neg.no-noooo

det vart att baka NEGERbollar. dom vart helt fantastiska.



jag tänkte även va lite gullig och fråga min pappa
om han ville ha hjälp att handla i kväll
så jag skickade i väg ett sms

jag: pappa ska jag följa med och handla i kväll?
pappsa svar: jag jobbar till 5. sen tänkte jag åka och handla i ekholmen,
men kan du ta dig hit så får du gärna hänga på!
jag: aaa men tjena att jag går till johannelund
pappa: det är nyttigt för den där stora röven!
jag: TYYYYYYYYYYYYYYYYST!

meeen jaaaaaaaaa jag går nog ända från stan till johannelund
sen följa med och handla. haha aaaaah va trött jag blir!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Juuuuste fetto Beata, dags att röra på fläsket ;)

följde du med pappa sen eller ? :P hihi

när ses vi ? <3

2010-02-16 @ 20:23:57
URL: http://oochiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0