onsdag

helloj gott folk..
ligger här i sängen med fredrik, han är på dåligt
humör och samma sak med mig meeeeen det går nog över
vilken minut som helst förhoppnings vis.
i dag har vi vart ute på ikano och köpt skal till min telefon!
sen tog vi den alldeles för goda 5 krs glassen på ikea samt en korv.
sen åkte vi hem och nu ligger vi här.

senare blir det att kolla lite efterlyst. och jag ska packa det sista.

och bara så alla vet ni som brukar inga och smsa mig
haha jag har ingen mobiltelefon fårn och med i natt och typ..8-9 dagar
framåt! panik?! jag kommer känna mig helt handikappad utan den..
men det kanske är bra träning?
haha iaf jag har telefon i gång den 28de igen!

nu ska jag försöka få min man lite glad ;)
haha jippyjej!


bjöuuur på en gammal goding så här på onsdags kvällen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0