saaaaaaaatteee

aja hemma nu igen dagen har vart förbannat seg och hetsig.
italien resan har innehållt det mesta.
skidåkning, festande och aaa? aa ni fattar.
iaf buss resan till italien va rena mardrömen utan att överdriva.
vi va i tyskland när det är en idiot som hoppar ut för en bro (självmord)
om vi va cirkus 20 sekunder snabbare hade vi fått gubben på oss.. så vi vart alltså 7 och en halv timme
försenade till italien vilket gjorde att buss resan tog 34 timmar. gaaaaaaaaaanska saftigt..det vart en sån lång
vänte tid för att poliser och sånt va tvyngna att kolla så att det inte va mord och lala. sen fick dom ju städa upp likrester för han hade gått i 28353 bitar. faan va äckligt.

japp så kan jag summera själva semestern, skidåkningen va fantastisk, vädret va inte så najs.
sol i typ en dag sen vare lite disigt och lite sol. men aa sol brännan va ju bara att glöma.
maten va DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ äcklig. assså fyyyyyy fan va äcklig jävla mat.
jag trodde italien kunde laga mat men ICKE. pitzzorna va det ända man kunde äta istortsätt.
hotellet va nice. pool och sånt. där spendera vi mkt tid.

jag kan ju också till lägga att jag jag va den som ramla absolut mest på hela resan. jag va expert på att
fälla folk i backen. HAHA. vilken jävla fara jag va. meeeeen kul vare.

jaaa och så kan jag ta hem resan också. RENA helvetet det också.
vi vart försenade pga att buss jäven krångla. jag tror inte att någon i hela bussen missade att
jag va GAAANSKA så irriterad, eftersom att det va fel på bussen 76 gånger under dit och hem resan.
asså fy fan bussa aldrig nånstans säger jag bara. det kommer aldrig vi göra igen iaf.
haha jag måste bara berätta en sak om maten som jag glömde haha det va faktist gör kul.
viicki beställde in fruktsallad till efterrätt en kväll.. haha vad tror ni dom serverar?
joo en hel jäävla frukt skål med hela frukter sen satt det en kniv i kanten HAHAHAHA
japp där va frukt sallanden ja... till och med märkena på frukten satt kvar HAHA sköna italenare.

meeen gissa vem som kom till mig nu? thihih
fjeeeeeeeeedjiik.. så nu ska vi krypa ner i sängen.
uhuhuh
bilder från resan lägger jag upp när jag fått dom !

ta hand om er
hörs och så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0