skön dag..

än så länge :)
hade en lektion i dag, och det va religions provet
som stod på spel. det gick så dääär..
ett g vore ju snällt om han gav meh,
sen tog jag lollo, ida och ida, promenaden in till stan.
dom skulle i väg och fixa nått. och jag gick hem och nu sitter jag här.

jag ska snart stänga av min omgivning
för att kolla andra avenyn avsnittet.
spännande.

i kväll kommer min lille gris hit efter sin träning,
jag ska överraska honom med snabb makaroner
och köttbullar tror jag! va gullig jag är i bland..

i morse vaknade jag av en puss av min kära mor,
en hejdå puss, hon drog till danmark på inköp.
kommer hem fredag tror jag.

men nu ska jag kolla A.A
hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0