täjsdag

aa dagen va kort och intensiv,
linda kom till ljunkan vi stod och pratade fredrik
gick ett varv med malti och sen tog jag och linda bilen och
hon körde in mig till stan eftersom att det är så långt från
the ljunk till stan. nej men iaf, jag gick till mamma kollade lite vår nytt
sen bestämde jag mig för att ta upp diskutionen om att skaffa iphone vilket
gick jävligt bra. jag köpte ju en ny telefon om det va i novermber eller december nått vare.
och nu är en fläshig iphone på väg hem till mig, ae inte till mig då men till posten.
så väääääääärt. så nu är frågan vill nån köpa min nya gamla mobil?
snälla! det vore super gulligt. vi säger 600 spän.

steve trodde att den skulle komma på tisdag, eller tidigare.
jag döör om jag inte får den innan italien :(
men nu äre positiva klubben jag jobbar för så det är klart som faan
deen kommer i tid!





faan va gulli den ääär :)

Kommentarer
Postat av: steVe

haha flääääääsh! Du får ju lägga upp mitt säljsamtal jag rita som fick dig o falla haha!

2010-02-09 @ 17:48:07
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: et

fuck you.. köp en till mig :(

2010-02-11 @ 09:50:02
Postat av: Beata

haha höööhöö ;)

määmelie rå upp mä händera!

2010-02-11 @ 10:04:16
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0