torsdag

gööud morron bloggään.
sitter i skolan trött som ett as.
jag och fredde går mot skolan, jag kände mig
lite halvt stressad. men näääärå.
när jag är framme i skolan så haaar vi ingen lektion.
JÄTTE grejt. kunnde haft en söt liten sov morgon till 11.45 cirkus.
hääälvete :)

i dag slutar jag wätt skappligt sen blir det at5t gå hem och fixa
och greje lite, det är lite hektiskt så här dagen innan.
att packa till en skid resa är ju inte det absolut smidigaste.

men i morgon bär det aaav :) tjuuuu!
vill också bara på minna mina nära och kära
om att mobilen är ur funktion nu ett tag framöver sattee aa!

hörs!

bilden gör mig så jääädrans happy!


Kommentarer
Postat av: steVe

oj såg att telefonen var aktiverad så du betalar nog redan nu skulle ja tro haha : )!

2010-02-18 @ 11:40:40
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: beata

aaa men hjäälp mig då? i kväll?

2010-02-18 @ 12:27:05
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0