woho

nu kom jag nyss hem från colegium,
det va ju fan inte lätt att hitta dit när man har lokalsinne som
en fiskpinne, men det löse sig, det här kommer bli skit kul!
så gott folk den 15 april, kommer ni och kolla när jag och ett gäng ska modella
på colegium!

nu sitter jag i min ensamhet å äter nudlar, och har vitlöksbrödet i ugnen
i dag igen! haaaalleluja så om 17 minuter kommer jag sitta som ett litet
barn och äta :)

min man är nere på träning, han kommer hit sen och jag ska
göra allt jag kan för att inte släpa i väg honom, han har hockey i morgon bitt
så det kan bli att jag får sova själv :( för upp till vimanshäl orkar jag INTE i kväll
det blir en soft hemma kväll.

juste innan jag åkte ut i till colegium så va jag och sara en sväng på stan
även knutte en stund, vi gick och köpte bullar, och sen tog jag och sara en svärre på stan
jag handla ett par skor. och sen fick det vara bra.

mamma och pappa är nere på landet och skotar taket på vårat hus
så att det inte brakar ihop (Y) nere i källvik har våran granne haft kolla på
hur mkt snö det har kommit och för nån vecka sen var det 1½ meter snö som kommit
under vinter, så nu måste det ju nästan va upp åt 2 meter. HAHA det är sjuk...

YES 13 minuter kvar!

hörs



bilder fårn sommaren 08, huset va NÄÄSTAN klart !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0