åååååhhhhhhh

jag fick fram två bilder som gjorde mig så jäävla glad.

Bild nummer är är anders, patrik och jag på vis festival helgen!
det är absolut en av de bästa tiderna i mitt liv, bara underbara människor,
underbara fyllor och UNDERBARA västervik. jag kommer fan aldrig glöma
SOMMAREN 2009. jag saknar er som bara fan!



bild nummer två är på mig och Sandra. bilden är tagen på min och Befrins födelsedag,
jag fyllde 17 och Biffen 16. rix fm helgen var det till och med!
en as härlig kväll! jag ser ut som ett fucko men bilden gör mig så jävla glad!



nu blir det film (Y)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah göölliga vi är beata, speciellt mina två hakor!!

2010-01-22 @ 20:42:34
URL: http://sandrabojmar.blogspot.com
Postat av: beata

haha super gölliga ;) amme jahrå verkligen en sjuk bild men så himla kul haha

2010-01-23 @ 09:17:37
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0