det går åt helvete

jag och mamma börjar sakta men säkert gå mot
domkyrkan, det är jävligt halt ute, och vad tror ni händer?
joo bettan slår på arslet. IGEN. och vart tar smällen?
JOO SVANSKOTAN jag kan inte förklara med ord
vilken smärta. det finns inte.. mamma fick hjälpa mig upp
mendan hon hejdlöst försökte hålla sig för skratt,
men hon lyckades INGET vidare.
så hon gick och garvade hela vägen medans jag knappt kunde gå,
sen slänger hon ur sig, " jaa men beata, liiite klumpig är du ju"
jag vart sur.

sen när jag kommer hem vad händer?
joo jag kör ner handen i min DYRA JACKA.
och vad har hänt?
joo nagelacks limmet har  läckt ut i hela jäävla fickan.
jag får världens absolut världens rå panik, heller upp sånt där starkt nagelacks
borttagnings medel i en skål och kör ner själva fickan där i. det gick bort NÄÄÄSTAN
men vad händer då tror ni? jag SKÄMTAR VERKLIGEN INTE.
jooo det har läckt ut medel på min bärbara dator. och börjat fräta bort massor
med färg. jag börjar tjuta och känner att jag bara vill dö.
jag faaaaaattar inte hur allt kan gå åt helvete.
nu sitter jag här med både en fläckig jävla canada goose jacka och en prickig jävla
dator. JAG OOOOOOOOOORKAR INTE MER.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem bryr sig

2010-01-28 @ 18:56:49
Postat av: astrid

hahaha jag garvar bettan! ditt klantarsel!

2010-01-28 @ 21:24:31
Postat av: Lindiiis

hahaha JAG BRYR MIG! hahahaahahahaha så jävla kul.

2010-01-28 @ 23:49:15
URL: http://oochiie.blogg.se/
Postat av: beata

astrid- haha jag fucka heela skiten haha

Linda- aaaaa lida klart du bryr dig för du är skadeglad haha ;)

2010-01-29 @ 08:04:26
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0