...

kaaaaaaallt, eeeh aa kan man sääga!
18 minus inne i stan, Sanna berätta att det va 27 minus ute
i staby på morgonen när hon kom.
inte riktigt lika kallt sen men nästan!
i dag har jag spenderat dagen i stallet, tog 10 bussen ut.
smidigt :) svante johansson skulle kommit ut till staby gård i dag
men det vart inte så det va alldeles för kallt att fixa ditt allt folk
sen hade transporeter fryst och jag vet inte vad.
så det vart för mig och sanna att rida lite hästar själva!
as kul :) JAG BARA ÄLSKART!
i kväll ska jag förlja med familjen Ljung ut till bestorp
för att äta middag oss freddes mormor :)  haha vilken galen liten
dam det är haha riktigt rolig mormor måste jag säga!
jag känner ändå att jag får en stingt av avensjuka när jag ser alla statusar på
facebook om utgångar och fester som händer i kväll.. men både jag och min
mamma och pappa tyckte att festandet skulle vila den helg. kanske rätt så smart idée?
nu ska jag hoppa ur morgon rocken och sätta på mig varma kläder för jag tror att jag ska bege mig ner
mot cloettacenter för att kolla på Fredriks match..halleluja moment att den är inne
i cloetta vaarmt och göddingt ;)

ha en fortsatt kall och skön dag!
hörs en annan dag!

PUSS

Fia&Lille man




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0