...

äntligen hemma!
efter den oääändligt långa dagen, men
jag klarat! lite smått förvånad över mig själv måste jag erkänna.
nu har jag hunnit med både det ena och det andra, ätiti mat,
ringt till mamma skrikit på brorsan skrikit lite till, så snart tänkte jag
GÅ in och lägga mig i badkaret och bara tat lungt i några minuter,
Fredde tränar ändå till cirkus kl 6.
sitter och kollade igenom lite bilder på datorn, och saknaden efter sommaren
börjar kännas i kroppen rejält, nästan bäst att inte titta på bildern.
jag blir nästan gråt färdig.
men det är som det är man måste ha viner för att det ska kunna bli sommar.
och vi ska nästan tacka vitern eftersom det är den som gör att vi uppskattar sommaren
något enormt eller..?

tänk att få fara lite brunis :(
nä nu ska jag lägga meh i badet
TJAO!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0