Onsdag

go´morron.
vad gör jag uppe är min fråga?
jag har sov morgon till halv 1 men jag vaknar halv 9?
vilket skit. vet inte varför men jag kunde inte somna om
så jag gav upp skrev ett god morgon sms till fredrik
om hur mkt jag älskar honom! och gick och duschade.
i kväll är det ANDRA AVENYN woohoo händerna i luften!

aa juste i går kom jag och mamma in på
skiddresser. och och jag har nämligen gått och dräcglat över samma
skid overall på peak. den är ljusblå och AAAAAAAAS nice. finner inte ord
skulle lätt kunna ha på mig den och bara gå runt alltså, haha jag har aldrig
vågat kollat vad den kostar, mamma sa att hon viste att bara jackan kostar 7000 (Y)
byxorna kostar nog nått liknande,.. så ska jag nog springa för bi lite snabbt och
handla den efter skolan...inte. FAAAAAAAAAAAN vadå så mkt pengar.
jäääla sheeeeeeeet.

aa nu ska jag dunka lite muuusik och äta min äckliga äckligare äckligaste frukost !

höörs ! 




Kommentarer
Postat av: b-dog

peak är skit ! kör på oakley eller armada...

2010-01-20 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0