seeeeeeeeeg

kollade klart en wallander film nyss!
den va heelt okej.. fast nae. den va wätt dålig.
så nu blir det att dra i gång den anndra rullen hoppas den
är bättre (Y)
får världens äckligaste slem hosta också NAAJS.
lagom till skolan börjar på måndag!!

aa men det glömde jag berätta förut ja..
i går va jag och fredrik ute på net on net
för att länga i min telefon för att jga tappa den i toaletten,
jag försökte dra en vals om att jag inte har en aning om vad vad som hänt
med den. snubben i kassan va största nörden så han kunde se på en gång
att den va vatten skadad PINSAMT. men i dag har den faktist funkat perfekt,
ja sa ju det med lite kärlek ordnarsig allt !

nu åter till filmen!
tjaoo



Kommentarer
Postat av: steVe

hahahaha det finns ju pappersindikatorer på telefon o batteri som blir röda vid kontakt med vatten. Men skön ändå!

2010-01-07 @ 23:53:41
URL: http://stevieee.blogg.se/
Postat av: beata

hahaha joo tack jag fick det klart för mig sen. GUUUD så pinsamt HAHA

2010-01-08 @ 10:08:57
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0