tisdag

ledig i dag helt underbart!
tänkte träffa Emma en sväng, sen
visa upp mitt face på körskolan, faan va tråkigt,
men det måste göras!
i går var det första skoldagen, det rullade på som attan,
sagen började med att jag för engångs skull kom i tid, kom till och med
förtidigt till skolan, så jag gick bort mot mitt iv val, sen kännde jag att det började lukta
ass grovt med spya, och jajje mänsan där på golvet brevid mig låg det
en pizza. jag fick panik eftersom jag har grov fobi för sånt, så jag sprang bort och stälde mig och höll
för näsan, tills läraren kom. sen skulle vi äta brödet hon hade bakat, det samkade inget vidare efter dagens start
!! jag gick också hem från den sista lektionen för jag hade sån grov hunudvärk och min näsa bara rann och
hostan gav sig inte, så min man kom ner och hämta mig :) vilken kille!!


nu sitter jag här och ska snart hoppa in i duchen gå in i duschen
okej vi bojkottar ordet hoppa in i duschen för det gör man ju liksom inte ändå.

är det någon som har en aning om vad jag kan ha gjort med min dator för
att allt har blivit så stort i den?  asså själva rutorna och allt är så stort ?
hur har jag lyckats och hur lyckas jag ta bort det? jag stör ihjäl mig asså?
ni som vet HÄÄÄÄLP!




jag saknar Louise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0