tjoooe

nyss hem kommen,
dagen har vart för jäklans seg.
bara på slutet :)
fredrik har match i dag inget vidare för mig.
pappa kom nyss in i mitt rum och visade upp sin senaste
idé vi ska ha film kväll med "FAMIIIILJEEN" den nyaste wallander filmen står på
tur! kan bli mysigt.
jag har en sån jävla skön känsla i kroppen.. helt lugn på nått sätt..
glad ändå. kan kanske bero på att jag har världens bästa vänner å
världens finaste pojkvän.
han ringde mig i dag mitt pådagen strålande glad och berättade att MAGNUS LJUNG
(fredriks far) har blivit ny ägerare till hans dröm bil en CORVETTE !
så det är bara att gratulera :) wooho fasen så nice !!

här är pärlan :)





men nu ska jag duscha och barasoftalite :)

hörs PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0