hej alla glada

vilken underbar jäla dag ha?
solen skinner som aldrig för och jag har legat och stekt som ett ae vet inte vad..
jag har även vart en runda på arbetsförmedlingen, mm trevligt ställa..smått ångest framkallande kan man säga.
men iaf. i får så satte jag mig på cykeln nån gång tidigt på morgonen, trampade bort till tallboda och spenderade dagen med dom enorma djuren, red två hästar och i dag är tränings värken icke att leka med, det blir lätt så när man inte suttit dr uppe på ryggen på ett par månader..
men kul det var det.

jag har så mycket att se frami mot nu känner jag.. midsommar nästa vecka längtar jag efter så att jag knakar.
har inte vart nere i loftahammar sen lindas kräft skiva och det är evigheter sedan.
sen så har jag och min fina beställt en reda till turkiet vecka 29.
jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag serfram i mot den resan.

den här veckan kommer inte vara så ansträngande just för jobbets skull jag jobbade i måndags och så fick jag hoppa in nu på lördag, happyyy! har inte så många helger kvar att arbeta så jag vart lycklig.
imorgon är det inplanerat att träffa linnea, vi ska steka till det lite, sen vid 2 ska jag å träffa min blivande jobbledare eller vad man ska kalla det, på arbetsförmedlingen iaf.
spännande!!

nu blir det nog lite käk, övnings körning och så väntar jag på samtal från fia.
mycket mer händer nog inte just nu.

HÖRS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0