tja

hade en faktastisk helg nere i loftahammar, det va helt underbart, jag älskar midsommar!
det va stor sorg att lämna stället, men jag åker faktist ner på söndag igen och stannar där ett tag
fredrik och pappa kommer ner fredag nästa vecka så jag ska vara där med mamma o lille bror,
även alla underbara människor som jobbar där nere.
jag ocg fredrik vet faktist inte när vi drar hem därifårn, vi åker hem lagom till turkiet det är det ända som är garanterat :)

i kväll ska jag äntligen få träffa mina tjejer, vi ska ut till källan och ha lite mysigt.
synd att vädret va så mulet i dag bara, men förhoppnings vis bättre till kvällen.

nu tänkte jag faktist äta lite och duscha mig, palle har även lovat att ringa sen :)

ha en fortsatt fin sommar ;)
jag skriver när jag får tid..
för på sommaren har man väl inte tid för att sitta vid datorn ELLER?

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0