hemma

äntligen klar med praktikveckan!
fyfan, det är rena sommarlovet jag lovar! nu är det bara ca
4 veckor kvar.. det här klarar jag.. kooom igen.
i morgon är det skola (L)(L)(L)(L)
och i kväll blir det lungt som fan,
jag troooooor jag åker upp till Fredde, men han är och tränar nu
sattee jag bara väntar.

vad som händer i helgen?
-aaae ingen inplanerat alls..fattig som en jävla gris så kan inte göra så mkt.
samir har ju lite för ferre på lördag så kaaanske dit, men kul att alla ska ut sen då
utom fattiga lilla jag.

jag hade ju hoppats stenhårt på en feting lön i dag men iiiicke sa nicke,
den kommer i slutet av april:| EFTER STUDENTKRYSSNINGEN OCH FREDRIKS FÖDELSEDAG.
halllåååå. jäääla skit.
 det rersig än då..

nae men...ha en trevlig kväll!


you came and you change
and i love you so fuucking mutch.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0