lördag

tja!
gårdagen vart kul!
det vart mycket hets, skratt och snack.
jag fick också lära mig att spela tecknet!
HAHA på något jävla vänster så lyckades alltid det laget
jag va med i förlora heeeleetiden..hm..
aja i dag så får jag helt enkelt se vad som står på spel..
stallet tänkte jag först, men nu när jag tänker efter så NAAAE..
i morgon blire.. jag måste ta en dag lungt nu efter den här hetsiga veckan.

haha min lille bror är i köping med sitt hockey lag..så pappa fick sms i dag
det det stod pappa jag har träffat tobbe i köping! HAHA då hade sköningen vart nere
vid ishallen och kollat! han vill ju jag med träffa! haha..

nu snart ska jag iaf städa mitt rum som jag lovat
eftersom att det kommer lite folk hit i kväll..sen ska dom ut och partaja..

SJÄLV ska jag mest gå och små längta till den 17de...
joo jag kanske går förbi steve på 3 också.. han har ju trottsallt ett helt lager med
snickers ;)

ta hand om er!




hittade 3 mycket gamla sommar bilder på mig :)  wihoo vad jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0