lördag

god morgon.
går dagen bestod av skolan och jobb, jag skulle egentligen ut till källan
på kvällen med tjejerna men ångrade mig i sista stund, jag slutade jobbet 20 över 7 och ville
bara hem.. trött och jäklig. åt mat sen framåt halv nio kom fredrik ner lagom tills jag
somande, haha nu stack han  till ishallen och
jag tror att jag ska ner och kolla matchen som är vid 1 ungefär.
hade tänkt gå och sola först.
det blir inget parajande för mig den här helgen, faan så jävla tråkig jag blitt men
jag har inte orken eller lusten för det i helgen...
jag måste ta tag lite i livet.

i dag hoppar jag stallet, kan va skönt att inte ha några planer en enda dag den här veckan.
i morgon tror jag att jag drar ut en sväng.
nästa vecka börjar helvetet också. det är så jävla synd att jag känner så såhär
i slutet av gymnasiet, eftersom att jag har storm trivts annars. just nu längtar jag i hjäl mig
efter att springa ut med mössan på huvudet. 96 dagar kvar kära vänner. haaaalleluja.

nähä om man kanske skulle bege sig ner mot meddo då.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0