onsdag

tjoe, hade inte tid att skriva i går helt enkelt.
praktiken va seg som vanligt. för jäävligt!
men i dag så har vi haft studiedag. jag har haft det helt underbart.
jag åkte upp till fredrik nästan direkt efter jag slutade i går.
sen åt vi och bara tog det lungt, somnade tidigt. sen vaknade jag
av massor pussar..vi gick upp duschade och fixa. den vart det fulle.
och sen bakade vi världens godaste chocklad bollar och satt oss på altanen
och bara degga, halv sov.! det va så jävla skönt, man kände hur solen tog!
dö skönt. sen vart det fiskpinnar med snabb makaroner till löönch då :D
och nu kom jag nyss hem, fredde ska ner och träna och jag ska...inte träna.
jag ska kolla lite true blood och andra avenyn tänkte jag. bara för att absolut inte göra
något annat liksom.

i morgon är det ju praktik igen så jag ska njuta varenda sketen sekund av min
lediga dag.

skriver nog sen igen!
puss o så


(bilden gick inte vrida på satteeee)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0