söndag

jwad<uegf9EFjfdhQURF!!!!!!!!!!!!!1 FAAAAAAAAAAN JAG hade skrivit fetaste inlägget och SKITEN
gick bort, asså va i helvete.

SÖNDAG i dag då sagen som egentligen inte kan kallas dag,
men i dag har det wullat på så att säga..
jag har jobbat sen kl9 så jag är nöjd dom fan!
hade en kund i dag som jag absolut inte kunde avgöra om det
va en tjej eller kille, heelt sjukt.
han/hon måste tyckt att jag va helt störd som stod och dum glodde.
jag sitter fortfarande och stör mig på att jag inte fick veta.

jahopp i morgon ska jag iaf till JB nathalie ska fixa mitt hår
till den 15dä äpril så att säga...
annars händer inte allt för mkt..

nu blir det nog att slappa lite tv eller så.. fääjnt.

juuuste man skulle ju ställa om kl i natt.. jooo det hade jag gjort minst sagt,
jag hade lyckats ställa om kl 2 timmar, så jag vaknade och kännde FAAAN va trött jag är...
en timme tidigare ska väl ingen dö av men jooo jag trodde verkligen jag skulle DÖ-
men jag tog mig upp iaf. sen kommer pappa in i köket där jag styrde ganska så hög ljut ( högljudit)
vad fan säger man? aa men iaf han undra vad fan jag sysslade med och jag ba sa lite stödigt aaa ska till jobbet vad fan tror du?
han ba kl är fan kvart i 7 du börjar inte förns kvart i 9 lilla vän...
jag vart FETT SUR.
så jag gick och la mig med hela utrustningen och somnade 1 timme till. haha

satteeee, aa ha en fortsatt trevlig depress söndag :)

PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0