tröööööööööött

helt död efter en intensiv arbets dag men kul som som attan har det vart.
i kväll ska jag bara tat lungt, fredde kanske kommer ner sen..
vill bara säga att jag HATAR alla jubel idioter som fortsätter att gå
runt och strosar i butiken när vi stängt av musiken, släkt ner
och till och med sagt ut i hög talarna att NUUUU STÄNGER VI!
snacka om totalt hjärn döda. hade  en jävla gubb fan
i dag.. han va seg som en gris, kl han bli 15 över 5 innan han gick :S
vi stänger 5 iidiot.
sånt där har jag inte tåla mot till,men dt är bara att bita ihop..vill ju inte bli av med
jobbet liksom.

just nu ligger jag i sängen och kollar blåsningen HAHA...
gaaanska kul. känner att jag snart kommer att somna..
oh juste alla go å glada i natt ställs ju kl om också.. heelvete det kommer
bli tungt i morgon bitti.. ääj..

puss å så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0