..

HEJ harvarken haft lust eller tid att skriva här,
jobbet har tagit den mesta tiden, på lördag fyller betts 19,
jag har set fram i mot den här tiden så länge,
i dag var det min ststa skoldag, nu behöver jag egentligen inte sätta min fot
på ljunkan förens jag har den vita mössan på mig :)
så skönt att förhoppnings vis slippa se och träffa så mycket människor man helst vill spy på.
och även gå därifårn med nya vänner för livet.

jag kommer aldrig att glöma min gymnasie tid, den har vart helt perfekt.
jag hoppas att slutet kan bli lika bra, jag är nästan säker.

i morgon ska jag träffa emelie, sen åka till mitt arbete,
onsdag träffa karro
torsdag stan med mamma och jobbet,
fredag förhoppnings vis fest

jag ska göra det bästa av det här sista veckorna, jag har världens finaste vänner,
så jag är inte orolig.
tack som faan att ni finns!

nu ska jag sova för jag orkar inte mer i dag,!




<3

Kommentarer
Postat av: emelie

love you!

2010-05-24 @ 22:09:27
Postat av: beata

i love you more !

2010-05-24 @ 22:11:41
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0