måndag

äntligen över, nu är den hetsiga veckan i gång, känns ändå bättre
än att gå och vänta på att den ska komma, nu är det alltså 8 hela skoldagar kvar
till betyge sätts, sen äre fit fore fight..
i dag har jag jobbat undan ganska mycket, och i morgon ska jag sätta klockan och
se till att komma tidigt till skolan och fixa klart två ämnen till.
sen är det bara att tat lungt.
projektarbetet är det lungt med n u carro och thryggan va och hämtade dom i dag.
sen äre bara rapporten kvar.

kul inlägg, grattis till den som orkar läsa.

ikväll har jag iaf vart på jobbet och jag jobbar samma tider i morgon 15-17.15
sen i helgen fick jag mig en rejäl jävla käftsmäll när jag läste på schemat.
9.45-20.15 :O
japp då har tiderna ändrats igen så nu har plantagen öppet till 8 på helgerna med iaf 5 veckor framåt.
greeeejt..

nu sitter jag och väntar på ett mycket viktigt telefonsamtal som ska ringas av
fredrik ljung, sattee, aa

hörs och så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0