mmmmh

vilken smickrande känsla när jag vet att jag måste städa, fy helvete,
det blir nog faan magnus uggla på hösta volym sen bara kör jag!

det blir stan också, måste ju fan hitta något att ha på sig på
studentskivan på onsdag, "mitt finaste jag", hjäääälp!
ääjää det lär bli stört kul iaf!
fredrik drog till vidingsjö för att träna bland alla småbarns spyor och alla
flaskor med hembränt, haha
några varv i spåret sen blir det som sagt stan.

i kväll så är det tänkt som så att vi ska laga mat och sen.. aa
får se.
i morgon ska jag iaf jobba,  jag ser fram i mot det.

hörs !

Kommentarer
Postat av: malin

på onsdag röövar vi hun! :D

2010-05-02 @ 01:10:56
URL: http://malingabbzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0