onsdag

hela mitt inlägg som jag skrev försvann så lick my ass.

det stod unngefär som så att jag fick sluta tidigt från praktiken i dag
och jag fick även ett armband som tack present.
sen gick jag hem sura lite fetersom mamma och lille bror va hemma och sura,
sen så ringde karro så jag möte uppna i stan, sen fick vi för oss att gå in på en nagelsalong och jag kunde
så inte hålla tassarna borta så det vart att bänka sig och göra naglar.
resultatet vart FAKTASTISKT.
vilka proffs dom där så thaländskerna är eller om det är kineser :P  haha

meen iaf nu sitter jag och inväntar min man.
i kväll blir det en beata och fredrik kväll.




det var allt från mig
puss

Kommentarer
Postat av: K the king

Jag tror iaf att de va kinesjävlar dööö ;D ..

2010-05-12 @ 20:08:34
Postat av: Beata

Haha jag ba aha är den här salongen ny öppnad eller? Hon ba vi stänger kl sjiiiu hahahaha

2010-05-13 @ 08:50:58
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0