söndag

jag är heelt slut vill jag lova, har även suttit och svurit som en idiot för att min
dator har levt sitt egna liv, vilket va att inte leva alls.
men vipps så ladda jag hem nått nytt internet skit så nu är den som ny.
underbart :D

jag har iaf jobbat hela helgen och i går så va freddes familj här och åt mat.
magnus (freddes farsa) kom även förbi en sväng i dag så pappa fick åka lite corvette :)

i kväll tänkte jag att jag skulle kolla wallander men jag lär somna innan det ens börjat.
det är ju tur att man sett de mesta av dom där filmerna..

oooo i morgon ska jag till skolan och sen åka till jobbet och jobba från kl 3 till 8 :)
grattis till mig ;)

vill även säga grattis till Karro som blir 19 bast bara så där. wätt ut.
hon är fin är hon :)

ha en fortsatt twevli söndag.


bild: tvärs tjejernas studentskiva.

Kommentarer
Postat av: johanna

snyyyygging!!!

2010-05-10 @ 22:40:27
URL: http://sjek.blogg.se/
Postat av: beata

sääger hon som är snyggast i stan! :D

2010-05-11 @ 20:35:11
URL: http://beataaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0