fredag..

äntligen så att säga, i kväll ska jag träffa min gamla tjejer
hemma på en fördelsedags middag hemma hos Astrid, ska bli kul att
träffa dom gamla godingarna. va alldeles för längesen.
i går va jag och Fredrik på tomtenatta. köpte lite grejer. va fullt med folk. 
stötte på både om tyckta människor och mindre populära. alltid kulatt träffa folk.
jag är ändå så jävla trött på all jävla jul hets.. skönt när det är över.

nu när den hetsiga praktik veckan är över kan man äntligen andas ut.
nu återstår 2 veckor kvar sen är det äntligen lov.. och sen är det ett litet uppehåll
fårn praktiken. HAAALELLUJA.
men nu gott folk, nu ska jag ner till ljunkans hjärta (matsalen) och äta ännu en underbar skol måltid..
hörs!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0