JUL LOOOOOOOOOOOV

häääääääääääj bloggään :)
min dag har vart så gott som perfekt, typ nästan iaf.
dagen har flyttit på som attans. efter jag slutat mötte jag ut carro sen vidare till källan.
kommer ha träningsvärk i magen i morgon haha carro har nämligen vart jävligt trög :)
men kan inte av slöja nått här för det handlar om jul klappar höhö.
aa men iaf vi gick vidare upp till pitchers för att handla lite biljetter till juldagen.
men dom va inte skäppta ännu. Källan gumman hade precis jämrat sig över att hon bara ägde 70 kronor..
hon va rätt besvärad ut av det. sen när hon får veta att biljetterna inte släppts än utbruster hon
heeelt allvarlig " YEEEEEEEEEES DÅ KAN JAG KÖPA CIGG IST FÖR BILJETT" hahahaha ae jag doooooog asså.
vet att ni inte fattar ett skit, men det va iaf AP kul.

i morgon blir det iaf utgång. det äre ända jag vet. gööud så peppt dåå :)
nu ska jag njuta vidare av mitt härliga torsdags mys :)
en sak jag har tänkt på mycket är ordet mys, FAAN VA FULT jag HAATAR ordet mys:P
samma sak med ordet fräch FAAN VA fuuuuuuult.

haha en guld medalj till den som orkat läsa hela det här innlägget. hoppas
du vart nått klokare ;) haha hörs.  PUSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0